هتل نیهال دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل نیهال




هتل نیهال دبي یکی از ارزانترین هتل های دبی محسوب میشود که در منطقه دیره واقع شده است و برای افرادی که قصد دارند تور دبی را برای کار و تجارت به همراه تفریح  انتخاب کنند بسیار مناسب می باشد چراکه به مرکز شهر و بسیاری از جاذبه های گردشگری دبی ، وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید دبی به راحتی دسترسی دارد .
امکانات رفاهی هتل سه ستاره نیهال دبی، در نوع خود با کیفیت و متنوع است و  توانسته رضایت میهمانان را به خود جلب نماید .
هتل نیهال در دبی دارای ۷۰ اتاق استاندارد ، بزرگ و مبله بوده که مکانی بسیار مناسب برای استراحت بعد از یک روز پر تحرک است . این اتاقهای لوکس دارای نور مناسب و چشم انداز شهر دبی بوده و در متراژهای متنوع طراحی شده اند .
 

Dubai_Hotels


Dubai_Hotels


دکوراسیون کلاسیک ، محیط دنج و نظافت و پاکیزگی اتاق ها ، نظر گردشگران با سلایق متفاوت را به خود جذب کرده این امکانات در کنار پرداخت هزینه اندک در مقایسه با سایر هتل های دبی هم ردیف ، اقامتی آرام و بی استرس را در این هتل زیبا  برای مهمانان تور دبی فراهم ساخته است .
حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، صندوق امانات و یخچال از جمله امکانات اتاق های هتل نیهال میباشد . در ضمن نیروهای خدماتی این هتل پیوسته و ۲۴ ساعته سعی در برطرف کردن مشکلات و رسیدگی به مسائل میهمانان داشته و بهترین سرویس ها را در کم ترین زمان به ایشان عرضه می کنند .
 

Dubai_Hotels


استخر سرپوشیده ،  پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، خدمات شستشوی لباس ، آسانسور ، تهویه مناسب  ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و . . . از جمله امکانات رفاهی هتل نیهال است .
 

Dubai_Hotels





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: